Saturday, October 6, 2012

Dobri dani, dobri ljudi

Našla sam jedno mesto sa kog se lepo vide male stvari. Danima sam tu udobno zavaljena i zadovoljna.U široki kadar staje puno lepih malih slika. Prolaze kroz svaki običan dan, kao slajdovi koji mame osmeh...Jagošev trotinet...sezona bundeva...naše šetnje...nove stvari koje učim na poslu...postavljen ručak kad dođem zadovoljna sa posla...druženje sa blogerima na Adi...subotnji doručak u parku...raznolikost mojih ljudi <3...planiranje jednog ženskog vikenda u Segedinu...ponuda punjenog krompira u prodavnici brze hrane...
Tako, ujutro pripremam čaj, setim se nekog, nečeg...i OSETIM da sam srećna.
Filteri dobro rade, receptori za sitnice super osetljivi.
Sve je dobro.Moji ljudi, moji dani.

Lepo je videti ih puno u jednom parku gde je broj mesta neograničen, gde staju sva deca i kućni ljubimci. Monji nije bilo teško da dođe iz Beograda na doručak u Novi Sad, zar to nije super?!
Ja volim da ih okupljam i da im spremam hranu.
Sledećeg vikenda možda ponovimo, možda nas bude još više...
Ima dana...dobrih dana i dobrih ljudi.
                                                                                       
 






Rendana dinstana bundeva, sir, vlasac, jaja,sve odprilike...trebalo je da bude nadev za tart,a onda sam odustala i direktno dodala malo brašna i ispade nešto :)

"Hleb" sa spanaćem po receptu Ivane sa bloga http://nastinipeksimeti.blogspot.com/



44 comments:

  1. Što vam je bilo lepo!!!
    Kako su divni ovi malci! Baš mi je drago što uče da jedu tako fine stvari i uživaju u njima!
    Boje su savršene. Volim što si srećna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, i da znaš kako deca super reaguju.Stalno me pitaju kada će opet na piknik, pamte i prethodni!
      <3

      Delete
  2. Uvek je lepo cuti i videti da je neko srecan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste,nekako se prenosi dalje.Pozdrav,Sashonela :)

      Delete
    2. Tvoji postovi me inspirisu, i zato te ceka nagradica kod mene :)

      Delete
  3. Kako ja volim citati tvoje price! Male stvari cine zivot. Divno druzenje, hrana prekrasno izgleda, posebno mi se dopada onaj kruh sa spinatom. Divna boja
    Drago mi je cuti kako ti je bilo lijepo i radujem se da procitam jos ovako lijepih prica. Veliki pozdrav :

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,Gordana.Ti si jedna divna duša koja prepoznaje takve male stvari.
      Nisam stavila recept za spanać hleb, sve se nadam da će ga Ivana koja mo ga je dala objaviti na svom blogu
      Veeeliki pozdrav

      Delete
  4. Komentari su suvišni, vidi se kako su svi na slikama sretni i djeca su divna :) A meni je super ova bundeva koja je trebala biti u tartu :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Često tako počnem nešto,pa improvizujem,ne merim, menjam u hodu i ispadne nešto novo i super.
      Drago mi je da ti se dopada.Pozzz:)

      Delete
  5. Divota...blago ovoj decici kako fino jedu! Steta sto ide zima pa cemo malo pricekati do sledeceg piknika. Obozavam tvoj blog i jedva cekam jos postova...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Milice <3 Ide zima, pa smo sad stalno napolju, da iskoristimo lepe dane dok možemo i uživamooo...

      Delete
  6. Da zaita i ja se iznenadim kako nas još i danas dobri ljudi nađu a kako je moj tata rekao koliko daješ toliko i dobiješ.Divne sličice, divan kruh s špinatom.

    ReplyDelete
  7. lepo si zabeležila predah od svakodnevice :D dobri ljudi nažalost u današnje vreme ne mogu doći do izražaja od ovih drugih recimo glasnijih i napadnih. Dobro je imati ih za prijatelje jer jedan vredi kao deset drugih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo da nam je što više takvih predaha, svima :)
      Pozdrav, Sanja :)

      Delete
  8. Zivot se sastoji od malih, lepih i srecnih momenata...stvar je u tome sto ih cesto nismo ni svesni...Moramo da nabavimo recept hleba sa spanacem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mnogo volim kad uhvatim taj osećaj, kad sam svesna da mi je lepo, baš u tom malom sadašnjem trenutku...čini mi se da se to može malo i uvežbati...
      Recept će uskoro objaviti Ivana na svom blogu http://nastinipeksimeti.blogspot.com/
      <3

      Delete
    2. Naravno da moze da se vezba...probas, probas, i nakraju naucis da prepoznas....pre minut vremena sam negde videla da si ostavila recept a sad ne mogu da ga pronadjem...

      Delete
    3. Objavila ga je Ivana na svom blogu,link je ispod slike hleba sa spanaćem
      pozz :)

      Delete
  9. Uživam svaki puta čitajući te,slatki su mi ovi mali musavci,raščupanci,fina klopa,divno društvo..uživajte i budi mi sretna uvijek a to znam da hoćeš jer znaš prepoznati one male vrijedne životne ljepote:)

    ReplyDelete
  10. Stvarno Senka ne znam da li bi pre gledala fotke ili čitala tekst. Prelepo, kao da sam bila tamo.
    Hvala još jednom na divnoj fotki (da se i ja malo šepurim) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi po stoti put za ovo otkrovenje, odavno nešto tako lako, ukusno a efektno nisam pravila.Pozdrav :)

      Delete
  11. Divan post i lepe reci... Bas vam je lepo bilo... Super su fotke klinaca, jako mi se dopadaju...

    Veliki pozdrav! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozdrav za tebe i tvoju šarmantnu ekipu.Hvala ti, i meni su klinci super, samo su malo teži za saradnju :)) kad ja hoću da škljocnem oni hoće da promene pozu, tako je to...

      Delete
  12. Jedan od omiljenih mi aforizama Duška Radovića mi je onaj "Pre nego što krenete da tražite sreću, proverite, možda ste već srećni. Sreća je mala, obična i neupadljiva, i mnogi ne umeju da je vide."
    Ti definitivno umeš, i umeš i da je emituješ dalje...
    Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si svratila i podelila ovaj aforizam, hvala.
      Veliki pozdrav iz Novog Sada:)

      Delete
  13. Slike klinaca su predobre. :) Doručak na pikniku je savršen. Sve mi se svidja.
    P.S
    Sledeće godine kada budeš isla sa mora, povedi i mene.:) Vidiš da sama ne umem da se vratim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi potrefila kuću?:))Mada, da sam mogla septembar da provedem na moru, ne bih ni ja žurila.
      Dobrodošla!!!

      Delete
  14. ...tvoje riječi mi uvijek stave osmijeh na lice..onaj tihi..radosni...kad se zamagle oči i kad se sjetiš i osjetiš tople trenutke od kojih ti srce vrišti od sreće... divni dani..divni ljudi...prekrasne male stvari zbog kojih nam je duša sretna...svugdje su oko nas..ne treba tražiti daleko...nego samo otvoriti oči i srca i pustiti ih neka uđu...
    ... prekrasno je sve..od riječi do slika... slike sreće..radost nepca i ushit srca... lijep pozdrav šaljem i najljepše želje... :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao,pa gde si ti?Baš si me obradovala:-) Svracam kod tebe na blog,a tebe nema...već sam se zabrinula...Dobro je:-)dobrodošla nazad,draga!

      Delete
    2. Jao,pa gde si ti?Baš si me obradovala:-) Svracam kod tebe na blog,a tebe nema...već sam se zabrinula...Dobro je:-)dobrodošla nazad,draga!

      Delete
    3. ...evo mene draga moja... malo sam nestala, tužni dani su mi ovili obitelj, trebalo je malo vremena da sve krene dalje... drago mi je da me nisi zaboravila...baš se veselim ponovnom druženju... sad ponovo možeš svraćati na moj blog, a ja ću biti tamo i baš ćeš me razveseliti svojom posjetom ;)))))... čitamo se dalje draga...:)))

      Delete
  15. Jako lijepi post ! Divno je vidjeti da uživaš u divnim, na izgled, malim stvarima i sa tebi dragim ljudima i u istinskoj sreći ! Krasno vam je bilo na doručku u parku, hrana je super, ali su me posebno oduševila preslatka dječica !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,Branka.Deca su bila jako srećna i veoma im je bilo zanimljivo da beže od objektiva,jedva sam ih nahvatala:-)

      Delete
  16. ...eto navratih i tebe nema... ;))
    ...kad će novi post draga... ;)))
    ...pozdrave ti šaljem i nadam se da gdje god da si da nam nekaj fino papaš i spremaš divne fotke... ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. Ne znam kad ću se aktivirati, nešto sam hmmmm :)

      Delete
  17. Senka, stvarno vam je bilo prekrasno!Divne fotke :)

    ReplyDelete
  18. I enjoy what you guys are usually up too.
    Such clever work and reporting! Keep up the terrific
    works guys I've incorporated you guys to my blogroll.

    my website ... gry

    ReplyDelete
  19. ovo je stvarno great.thank te za razmjenu!

    ReplyDelete
  20. Kako su slatki, odličan post!

    https://breadwithstrawberryjam.wordpress.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...